Доставка та оплата

Умови доставки

Доставка службами доставки 

  •  Нова Пошта
  • Укрпошта
  • Meest Express
  •  Delivery

Власна доставка

Нашим кур’єром м. Луцьк та по Волинській області 20 грн за кілометр від м. Луцьк. 

Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то товар буде у вас протягом 1 – 3 днів, в залежності від віддаленості вашого місця отримання. Якщо товар відсутній на скалді, або присутній на віддаленому складі, то максимальний термін замовлення може скласти 1 – 2 тижні, Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якомога швидше, і 90 % замовлень клієнтів відправляються протягом перших 1-7 днів.

Умови оплати

Оплата готівкою

У місті Луцьк та по Волинській області власна доставка – оплата нашому кур’єру після отримання товару. 

Оплата на рахунок ФОП(ПриватБанк)

У додатку Privat24 комісія 3 грн, незалежно від суми платежу
Термінал або касу ПриватБанку комісія 1% від суми платежу. Після оформлення замовлення менеджер повідомить вам реквізити

Накладеним платіжем Нова Пошта, Meest Express

  • “Склад-Склад” 2% від суми товару (+20 грн за оформлення післяплати)
  • “Склад-Двері” 2% від суми товару (+35 грн за оформлення післяплати).

Накладеним платіжем Укрпошта

  • “Склад-Склад” 2% від суми товару (+10 грн за оформлення післяплати)
  • “Склад-Двері” 2% від суми товару (+20 грн за оформлення післяплати).

Delivery по повній передоплаті

Або скориставшись функцією «Заборона видачі». Детальніше про «Заборону видачі» повідомить вам наш менеджер.

Правила обміну та повернення товару

1. Покупець має право відмовитись від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару – протягом 14 днів, при умові не використання товару;

2. Повернення товару відповідної якості можливе в випаду, якщо збережені його товарний вид і користувацькі властивості;

3. При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову  суму, сплачену споживачем, за винятком витрат продавця на доставку та завдатку товару(завдаток не повертається);

Обмін товару відповідної якості відбувається:

1. Якщо збережений його товарний вид.

2. Якщо він не використовувався.

3. Збережені всі користувацькі властивості.

4. Збереження всіх пломб та ярликів на товарі.

5. Цілісність упакування.

6. Збереження гарантійного талону та накладної.

Умови гарантії

Продавець має право відмовити в гарантійному обслуговуванні в випадку:

  1. якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або інших потреб, які не відповідають його прямому призначенню;
  2. у разі порушення правил і умов експлуатації;
  3. якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  4. якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками нашого сервісного центру;
  5. якщо серійних номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
  6. якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені продавцем чи (і) виробником. (у разі, коли серійні номери і маркування відсутні на виробі, але присутні на упаковці , потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін);
  7. якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками , навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
  8. якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
  9. пошкодження, що викликані стихійними лихами(дощем, вітром, блискавкою та ін.), пожежею, побутовими факторами(надмірна вологість, запиленість, агресивне середовище та ін.);
  10. пошкодження, що викликані невідповідністю параметрів живлення, кабельних мереж державним стандартам та інших подібних факторів;
  11. при експлуатації обладнання в електромережі з відсутнім єдиним контуром заземлення.

Покупець зобов’язується:

Дотримуватись правил експлуатації. 2. Транспортувати несправний виріб за власні кошти; 3. Зберігати упаковку до кінця гарантійного терміну

УВАГА! Гарантія не поширюється на частини приладу, які легко б’ються чи ламаються(скло, пластмаса, лампи тощо), а також, які з часом зношуються: ножі та заточені елементи приладів, нагрівальні елементи приладів тощо.

УВАГА! Перед викликом майстра перевірте чи можете усунути несправності самі. Якщо прилад на момент приїзду майстра нормально функціонує(чи зіпсований по вашій вині) то ви несете матеріальну відповідальність за ремонт і сплачуєте за виклик майстра.

Вам потрібна допомога? Ми у Telegram